tiistai 26. helmikuuta 2013

Plääääääääääääh.

Heh mihinkäs se kirjottelu taas jäi... Varotan et tää teksti tulee olee ihan raakaa väsyneen tytön kirjottelua, ilman kuvia tai mitään. Hehee. En jaksa nykyään kyl tehä yhtään mitään, mihin pitäis todellakin saada joku muutos. Kouluun meen vaan siks et on kiva nähä siel kavereit ja hengailla. Oon ehkä alkanu ottaa ton koulun vähän turhanki chillisti, mut sit toisaalta mielummin chillaan nyt ku en tosiaan sitä credittiä saa, ku sit Suomessa ku pitää oikeesti opiskella. Nää päivät menee taas vaan vähän tyhjinä ohi ku odotan kaikkee niin paljon. Ootan et lähetään kuoron kans 15 päivän pääst Californiaan ja ku lähetään host mamin ja sisin kans San Diegoon Spring Breakilla.. Sit suurimpana mielessä on se ku äiti ja Ari vihdoinki tulee tänne ja saan näyttää tätä paikkaa niille ja mun kavereita ja sit lähetäänki yhessä sille road tripille. Can't wait!

Täällä oleminen on ollu nyt ihan sairasta vuoristorataa tunteitten kannalta, koska välillä otan maailman pienimmät jutut itteeni mitä täällä käy ja valitan kaikille et haluun vaan kotiin.. Sit taas hetken pääst kaikki onki iha ok, ja varsinki ku hengaan kavereitten kanssa ni tuntuu ihan sika pahalta et oon jo matkan loppusuoralla. En vieläkään oo pystyny ihan kamalasti kavereittenkaa hengailee, mut nyt kahtena viimesenä viikonloppuna oon ollu mun täkäläisellä parhaalla kaverilla yökyläilee, ja sen veljen poika ja tyttö kyselee kokoajan millon tuun taas uudestaan. Ne on varmaan yhet söpöimmistä kakruista mitä oon ikinä tavannu, enkä pääse siitä yli miten söpön kuulosta se 4-vuotiaan englannin puhuminen on.

Täl viikolla nää kaks ekaa päivää oli mulle late startteja, eli koulu alko vasta 11:15. Mun puolesta toi vois jatkuu koko loppuvuoden :D Olin niin pirteenä aina ylhäällä jo joskus 8-9 aikaa, ja sit sai vähän hengailla ja sit lähtee kolmeks tunniks kouluun. Ah. No perjantaina on viel half day, josta oon kans tosi ilonen koska ei tosiaan toi koulu ihan hirveesti maistu. Torstaina suunnataan sit Ainon kans Minnesota - Phoenix peliin kattomaan ihanaa Mikkee, ja perjantaina pääsen tanssimaan piiiitkästä aikaa ku meijän koululla on morp, joka on siis prom takaperin; tytöt kysyy poikia, pukeudutaan arkisesti tai ihan hullusti ja reivataan kunnolla. En malta oottaa ku homecomingeiski oli niin hauskaa! Lauantaina kutsuu jättiostari Fashion Square Mall, jossa on ihan törkeesti ihania kauppoja ja sain viel ottaa Hannahinki mukaan. Luvassa siis täydellinen loppuviikko.

Nyt meen nukkuu tai muuten kuolen huomenna ku on taas normaali päivä koulussa... Heissulivei!

Ei kommentteja: